Problemen oplossen in de Saal Photo Portal

Problemen oplossen in de Saal Photo Portal

Af en toe kun je problemen ondervinden met Photo Portal of een foutmelding krijgen. In zulke gevallen hebben we een stap-voor-stap handleiding voor het oplossen van problemen gemaakt om je te helpen het probleem op te lossen. Deze instructies leiden je door het proces van het identificeren van mogelijke problemen en het vinden van geschikte oplossingen.

Registratie e-mail galerij is niet verzonden

Controleer je e-mailgeschiedenis om te zien of de e-mail correct is verzonden. Dit is waar je alle e-mails kunt zien die zijn verzonden naar je klanten met behulp van een e-mailworkflow.
Als de e-mail in de e-mailgeschiedenis staat, controleer dan de volgende punten met je eindklant:

  • Spamfilter: E-mails kunnen worden geblokkeerd of gemarkeerd als spam door filters op de mailservers van de verzender of de ontvanger. Controleer of de e-mail in het spamfilter terecht is gekomen.
  • Onbestelbare e-mails: E-mails kunnen worden teruggestuurd als het adres van de ontvanger onjuist is, hun mailbox vol is of hun mailserver geen berichten accepteert. Controleer of het e-mailadres correct is.

Als de e-mail in de geschiedenis verschijnt en je bovenstaande punten hebt gecontroleerd, maar de e-mail is niet ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.

Nog steeds problemen?

Als je nog steeds problemen ondervindt, zijn we er om je te helpen. Neem contact op met onze klantenservice en geef de volgende informatie:

  • Beschrijf de stappen die je hebt ondernomen voordat de foutmelding verscheen. Dit helpt ons de context van het probleem te begrijpen.
  • Stuur ons een screenshot van het probleem dat je ondervindt.

Door deze informatie via het formulier aan onze klantenservice te verstrekken, kunnen we het probleem beter onderzoeken en je de nodige hulp bieden.

 

Je taalinstelling komt niet overeen met de taal van deze website. Kies:

Je taalinstelling komt niet overeen met de taal van deze website. Kies: